کنترل سیستم‌های منحصربه‌فرد با تغییرات تصادفی و ناگهانی

دسته: تئوری کنترل
کنترل سیستم‌های منحصربه‌فرد با تغییرات تصادفی و ناگهانی

این کتاب در رابطه با سیستم‌های منحصر‌به‌فرد با تغییرات تصادفی ناگهانی که به عنوان سیستم مفرد پرش Markovian شناخته می‌شوند به بحث و بررسی پرداخته است.
در این منبع در رابطه با مشکلات متفاوتی که ممکن است برای این سیستم‌ها به‌وجود آید و همچنین در رابطه با نقاط قوت این سیستم‌ها و توان آنها بحث شده است.
نویسنده این کتاب به بررسی هر دو جنبه نظری و عملی مشکلات کنترل از زاویه خواص ساختاری سیستم‌های خطی پرداخته است. این کتاب را می‌توان به‌عنوان یک منبع درسی و مرجعی برای محققین در حوزه کنترل و یا علاقمندان به تئوری کنترل مورد استفاده قرار داد.
سال انتشار: 2008  |  268 صفحه  |  حجم فایل: 3 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Control of Singular Systems with Random Abrupt Changes
نویسنده
El-Kebir Boukas
ناشر
Springer
ISBN10:
3540743448
ISBN13:
9783540743446

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


This book deals with the class of singular systems with random abrupt changes also known as singular Markovian jump systems. Various problems and their robustness are tackled. The book examines both the theoretical and practical aspects of the control problems from the angle of the structural properties of linear systems. It can be used as a textbook as well as a reference for researchers in control or mathematics with interest in control theory.


ارسال دیدگاه