الگوها و احتمالات فارکس؛ استراتژی‌های معاملاتی تعقیب روند و معامله در یک دامنه

دسته: سرمایه گذاری
الگوها و احتمالات فارکس؛ استراتژی‌های معاملاتی تعقیب روند و معامله در یک دامنه

در حالی که اکثر کتاب‌ها در حوزه تعقیب روند در رابطه با مفاهیم کلی و دور از جزئیات به بحث و بررسی می‌پردازند، این کتاب ارزشمند برای شما استراتژی‌های واقعی را برای بازارهای واقعی ارائه داده و درک خاصی از مبحث تجارت ارز را ایجاد می‌نماید.
Ed Ponsi، مربی پیشتاز حوزه تجارت، در این کتاب خود به تشریح و تفسیر نیروهای محرک در بازار ارز پرداخته و راهبردهای لازم را برای ورود، خروج، مدیریت و معاملات موفق را ارائه داده است.
ده‌ها نمونه مختلف از توضیحات و جداول در این کتاب شما را در هر مرحله از کار هدایت نموده و اجازه می‌دهد تا با نگاه از دیدگاه یک تاجر حرفه‌ای به معاملات در بازارهای واقعی بپردازید. این کتاب با روشی گام‌به‌گام تمایلات بازار واقعی را نشان داده و به وضوح استراتژی‌های مختلف را تشریح می‌نماید. با استفاده از تکنیک‌های ارائه شده که با لحن قابل درک و فهم خواننده نوشته شده‌اند شما قاد خواهید بود جایگاه خود را در بازارهای فارکس محکم نمایید.
سال انتشار: 2007  |  272 صفحه  |  حجم فایل: 5 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Forex Patterns and Probabilities: Trading Strategies for Trending and Range-Bound Markets
نویسنده
Ed Ponsi
ناشر
Wiley
ISBN10:
0470097299
ISBN13:
9780470097298

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  الگوهای نمودار  فارکس  

عناوین مرتبط:


Never HIGHLIGHT a Book Again! Includes all testable terms, concepts, persons, places, and events. Cram101 Just the FACTS101 studyguides gives all of the outlines, highlights, and quizzes for your textbook with optional online comprehensive practice tests. Only Cram101 is Textbook Specific. Accompanies: 9780470097298. This item is printed on demand.


ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.