اتاق خواب و حمام‌های زیبای تگزاس

دسته: مهندسی معماری
اتاق خواب و حمام‌های زیبای تگزاس

این کتاب یک مجموعه درخشان از عکس‌های رویایی و متون روشن‌ساز بوده و طراحی‌های جذاب و خوب ایالت‌ تگزاس را از دالاس تا آستین به نمایش گذاشته است.
در این اثر، طراحی‌های اجرا شده و یا پیش‌بینی شده طراحان برجسته داخلی، از اتاق‌ خواب‌های منحصربه‌فرد تا حمام‌های زیبا گنجانده شده و سبک‌های مختلف طراحی را دربرگرفته است. عناصر مختلف طراحی شامل عتیقه‌جات، هنرهای زیبا، مبلمان، لوازم جانبی، نور و منسوجات در این طراحی‌ها در نظر گرفته شده‌اند و توضیحات کاملی در رابطه با آنها ارائه داده شده است.
در واقع این کتاب یک ویترین جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطبین علاقمند و یک راهنمای منحصر‌به‌فرد و الهام‌بخش برای کارشناسان طراحی می‌باشد.
سال انتشار: 2010  |  35 صفحه  |  حجم فایل: 14 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Beautiful Bedrooms & Baths of Texas
نویسنده
Jolie Carpenter
ناشر
Signature Publishing Group
ISBN10:
0979265843
ISBN13:
9780979265846

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


A brilliant collection of dreamy photography and illuminating text, this coffee-table book celebrates fine design from Dallas to Austin and throughout the state of Texas. Envisioned and executed by prominent interior designers, these unique bedrooms and baths span the complete spectrum of design styles. Transformative design elements and their uses are explained and include antiques, fine art, cabinetry, draperies, linens, furnishings, accessories, lighting, custom finishes, and textiles. For casual readers and design experts alike, this showcase is both inspiring and entertaining.


دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام..
    دستتون درد نکنه.. خیلی خوب بود.
    ولی متاسفانه فقط، بخشی از کتاب اصلی بود!
    موفق باشید.

ارسال دیدگاه