مجموعه کامل کتاب‌های آموزش زبان فرانسه

دسته: زبانهای خارجی، فرانسه، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

زبان فرانسه، زبان رسمی 29 کشور دنیاست که بعد از انگلیسی و آلمانی در رده‌ی سوم بیشترین گویشوران به عنوان زبان دوم قرار دارد و زبانی بین المللی به حساب می‌‌آید. همچنین در بین خانواده زبان‌های رومی، پس از زبان‌های اسپانیایی و پرتقالی، سومین زبان پرگویش است.
گروه بربالهای کتاب برای زبان‌آموزان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان فرانسه مجموعه‌ای شامل بیش از 100 کتاب و فایل صوتی آموزش زبان فرانسه از جمله آموزش‌های مقدماتی زبان فرانسه، آموزش‌های گام به گام، خودآموزها، انواع فرهنگ لغات فرانسوی، آموزش‌های گرامر، مکالمه، تلفظ، واژگان و اصطلاحات پرکاربرد، آموزش‌های فرانسه در سفر، تجارت و… را گردآوری کرده تا به عنوان بسته‌ای جامع مورد توجه زبان‌آموزان فرانسه در تمامی سطوح قرار گیرد.

معرفی محصول:

با مرور تاریخ به این مهم پی‌خواهید برد که آموزش زبان فرانسه از سال‌ها پیش در ایران رواج داشته است، تا جایی که در دوره قاجار بعد از فارسی به عنوان زبان دوم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در حال حاضر هم با توجه به اینکه کشور فرانسه مقصد اول جهانگردان در دنیاست و همچنین با توجه به اینکه زبان فرانسه، زبان رسمی کشور مهاجرپذیر کانادا می‌باشد به خوبی اهمیت یادگیری این زبان حس می‌شود.
امروزه برای یادگیری یک زبان خارجی روش‌های زیادی وجود دارند که مهمترین مسئله در این زمینه، مخصوصا در یادگیری به صورت مستقل و به شکل خودآموز، داشتن منابع صوتی مناسب در کنار کتب، ارزشمند و حائز اهمیت است.
تلاش فراوانی شده است تا در این مجموعه، کلکسیونی از بهترین کتاب‌های آموزش زبان فرانسه با متدهای روز دنیا به همراه فایل‌های صوتی گردآوری شود و در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری این زبان زیبا و پرکاربرد قرار گیرد.
اگر شما برای آموزش زبان فرانسه در ابتدای راه هستید و یک مبتدی به حساب می‌آیید، اگر به تازگی به لزوم یادگیری این زبان پی برده و قصد شروع دارید و اگر جزء کسانی هستید که مراحل اولیه و متوسط آموزش را پشت سر گذاشته و به دنبال راهی برای تکمیل و تثبیت آموخته‌های خود هستید؛ می‌توانید از این مجموعه جامع کمک بگیرید.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 100 کتاب و فایل صوتی آموزش زبان فرانسه
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی شکیل و زیبا

مجموعه کتاب‌ها:

از آنجایی که یکی از جنبه‌های دشوار برای صحبت کردن و تسلط به زبان فرانسه، تلفظ صحیح است لذا تمام سعی ما در این بوده است تا بهترین کتابهای آموزشی را به همراه فایل‌های صوتی آنها در این مجموعه بگنجانیم و تقدیم شما زبان‌آموزان عزیز بنماییم.
لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این مجموعه جامع را ارائه داده است:

آموزش زبان فرانسه با متدهای روز دنیا
شروع فرانسه برای افراد کاملا مبتدی
آموزش گام به گام فرانسه
درک مبانی زبان فرانسه
واژگان فرانسوی
ساختار صدای فرانسوی
آشنایی با تلفظ فرانسوی
تسلط در مکالمه به زبان فرانسه
دستور زبان فرانسوی به صورت کامل
تمرین دستور زبان فرانسه
دستور زبان محاوره‌ای فرانسه
تمرین افعال فرانسوی
جمله سازی فرانسوی
فرانسه در سفر
فرانسه در تجارت
خودآموزهای زبان فرانسه
یادگیری فرانسه به روش‌های سریع و سرگرم کننده
آموزش فرانسه برای نوجوانان
آموزش فرانسه در مدرسه
آموزش پیشرفته زبان فرانسه
آموزش نحو زبان فرانسه
فرهنگ لغت اصطلاحات فرانسه
آموزش آسان عبارات فرانسوی
فرهنگ لغت منابع فرهنگی در فرانسه مدرن
فرهنگ لغت تصویری فرانسوی به انگلیسی
فرهنگ لغات فرانسه به زبانهای دیگر

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌ها را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۷ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام
    با تشکر از اطلاعاتتون
    میخواستم بگم من برای خرید این مجموعه اقدام کردم اما به دلیل اینکه تازه اسباب کشی کردیم کد پستی نداریم ؛ اگر میشه تلفنی بدید که من باهاتون تماس بگیرم و آدرس منزل را بدم و برام این بسته رو پست کنید.

  2. با سلام میخواستم بگم اگه کسی اصلا هیچ برخوردی با زبانهای خارجی نداشته باشد آیا امکان فراگیری آن وجود دارد؟

  3. lotfan adres &telefon ra ealam farmaeed. motshakeram

  4. آیا این کتاب ها پس از اسکن تبدیل به فایل pdf شده اند؟ در این صورت قاعدتا کیفیت مناسبی نخواهند داشت.
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید.
    سپاس گزارم

  5. لیست کتابها را دانلود کردم ولی پسوورد داشت نتونستم استفاده کنم

    1. سلام
      لطفا مجددا دانلود نمایید. نیازی به وارد کردن پسورد نمی‌باشد.

  6. سلام.آیا با دانلود کردن فایل به تنهایی میتوان زبان فرانسه را آموخت یا نیاز به استاد نیز می باشد؟ آیا به همراه آن فایل صوتی نیز موجود است؟

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.