مجموعه کامل کتاب‌های هنر عکاسی

دسته: عکاسی، فروشگاه، مجموعه‌های عکاسی

امروزه نقش عکاسی در زندگی بشر غیر قابل انکار است. هنر عکاسی هم مثل دیگر هنرهای کاربردی از ظرافت، دقت و اهمیت خاصی برخوردار است. عکاسی از جمله هنرهایی است که می‌تواند از ساده‌ترین شرایط، معانی عمیقی را به بیننده انتقال دهد. در حال حاضر عکاسی از محبوب‌ترین حرفه‌ها به شمار می‌رود که هر روزه به تعداد علاقه‌مندان آن افزوده می‌شود. در عکاسی همه چیز بستگی به سبک و علاقه عکاس دارد و نکته‌ای که عکاسی را شیرین‌تر می‌کند استفاده از نکات و ترفندها و تجربیات شخصی افراد متخصص است که به سادگی می‌توان آنها را در میان کتاب‌های تخصصی یافت.
مجموعه بی‌نظیری که پیش رو دارید حاوی بیش از 500 عنوان از بهترین کتاب‌ها در زمینه عکاسی مخصوصا عکاسی دیجیتال و کلیه مطالب مربوط به آن از جمله اصول عکاسی، عکاسی در فضای باز، عکاسی از طبیعت و حیات وحش، ترکیب رنگ‌ها در عکاسی، کار کردن با نورسنج، عکاسی پرتره، عکاسی در استودیو و آتلیه‌ها، عکاسی از کودکان، کار کردن با مدل‌ها، سازماندهی عکس‌های تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر است که با تلاش گروه بربالهای کتاب گردآوری و در اختیار تمام علاقه‌مندان به هنر و حرفه عکاسی قرار داده شده است.

معرفی محصول:

حدود چندین قرن است که انسان در تلاش است تا زیبایی‌های اطراف، خاطرات و لحظات ناب زندگی خود را ثبت و نگهداری کند و برای رسیدن به این خواسته از ساده‌ترین وسایل استفاده کرده است تا جایی که تغییرات و پیشرفت‌ها به سمت عکاسی سوق داده شد. در طی چندین سال ساده‌ترین دوربین‌ها ساخته شدند تا اینکه در عصر حاضر شاهد مدرن‌ترین دوربین‌های دیجیتالی هستیم که هر یک دنیایی از پیشرفت و تکنولوژی را به دنبال دارند.
عکاسی در ابتدای پیدایش جنبه علمی داشت و با گذشت زمان جنبه صنعتی به خود گرفت، در حال حاضر هم یکی از مهمترین شاخه‌های هنری به حساب می‌آید. عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر روی موادی حساس با کمک نور و پرتوافشانی که این فرآیند بعدها تغییر شکل داد و با ورود و گسترش تکنولوژی دیجیتال به دنیای عکاسی موجب گسترش هرچه بیشتر این هنر در بین مردم شده است.
عکاسی از جمله هنرهایی است که دوستداران فراوانی در جهان دارد. با عکس می‌توان به ساده‌ترین سوژه‌ها، معانی عمیق‌ بخشید. هر بیننده‌ نگاه متفاوتی به عکس دارد و این را می‌توان جذابیت هنر عکاسی دانست.
در این مجموعه جامع، کتاب‌های بی‌نظیری در زمینه آموزش عکاسی به صورت بسیار کاربردی و همه جانبه در تمامی سطوح از آموزش ابتدایی و اصولی تا آموزش عکاسی به صورت حرفه‌ای از منابع مختلف جمع آوری و دسته‌بندی شده و در قالب یک پکیج طلایی با بسته‌بندی زیبا و شکیل تقدیم به همه هنردوستان و علاقه‌مندان به یادگیری عکاسی شده است.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 500 کتاب هنری و آموزشی عکاسی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی شکیل و زیبا

مجموعه کتاب‌ها:

کتاب‌هایی که در این مجموعه منحصر به فرد گنجانده شده‌اند از بهترین منابع و مراجع عکاسی دنیا به شمار می‌آیند که تمامی مباحث حوزه عکاسی را تحت پوشش قرار می‌دهند.
لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این کلکسیون جامع را ارائه داده است:

مبانی و مفاهیم عکاسی
دانشنامه‌ها و فرهنگ لغات عکاسی
دوربینها و تجهیزات عکاسی
تجهیزات و محصولات تجاری شرکتهای مختلف
عکاسی سیاه و سفید
عکاسی دیجیتال
عکاسی در استودیو
نورپردازی در عکاسی
ترکیب بندی در عکاسی
نرم افزارهای ویرایش و کار با تصاویر
تکنیک‌های چاپ و پرینت
عکاسی پرتره
عکاسی از جشنهای ازدواج
عکاسی از کودکان
عکاسی از طبیعت
عکاسی از حیات وحش
عکاسی از اماکن
عکاسی در سفر
عکاسی ورزشی
تکنیک‌های پیشرفته عکاسی

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۱۵ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام
    کتابهای معرفی شده به زبان اصلی هستن ؟
    یه ترجمه شده به زبان فارسی ؟!
    با تشکر
    از سایت مفیدتون

    1. سلام
      تمامی کتاب‌های این مجموعه به زبان اصلی هستند.

  2. سلام خسته نباشید
    من به کتاب های شما نیاز دارم —من میخواهم از طریق ارسال با پیک از شما خرید کنم –لطفا راهنمایی کنید..

    1. سلام
      یک سفارش ثبت کنید تا از طریق پست برای شما ارسال شود. متاسفانه امکان ارسال از طریق پیک امکان‌پذیر نمی‌باشد.

  3. سلام من چنین مجموعه ای رو میخوام اما به صورت ترجمه شده.
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنین.
    با تشکر و خسته نباشید

  4. سلام به مدیریت وزین این وبسایت
    راستی میخواستم بدانم که خارج از ایران امکان دست رسی به این مجموعه چگونه است. امکان دارد شما بفرستید؟ مثلا در پاکستان، تاجکستان، افغانستان …

  5. مجموعه بسیار غنی هست. توصیه میکنم به دوستان عکاس. تشکر از معرفی

  6. سلام من این کتاب ها را میخوام اما به صورت ترجمه شده میشه راهنمایی کنید لطفا

  7. سلام با افتخار لینک شدید خوشحال میشم در صورت امکان وبلاگ من را لینک کنید با سپاس.

  8. سلام .
    خسته نباشید.
    آیا هیچ یک از کتابهای موجود در این مجموعه ترجمه نشده اند؟
    من میخواهم این مجموعه را خریداری کنم و در صورت امکان بعضی از آنها را ترجمه کنم.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر فراوان

  9. سلام و درود به شما.
    از لیست کتب مشخص هست که کتابهای بسیار ارزشمندی در این مجموعه است. آرشیو نشریات عکاسی رو با فرمت پی دی اف نیاز دارم. در سایت چیزی به چشمم نیامد.

  10. سلام ببخشید من این کتاب ها را میخوام اما به صورت ترجمه شده میشه راهنماییم کنید ممنون تشکر از سایت خوبتون منتظر خبرتون هستم.

  11. سلام
    من می خوام چندتا از این کتاب هارو ترجمه کنم…میشه برای من ارسال کنید البته کتابشون رو می خوام نه فایلpdf…..شما میتونید کتابشون رو برای من بفرستید؟؟؟تشکر از کتاب هاتون

  12. سلام
    تشکر از معرفی کتاب ها…من می خوام چندتا از کتاب ها رو ترجمه کنم ولی اصل کتاب به زبان لاتین رو می خوام…چه جوری می تونم گیر بیارم؟؟؟؟؟
    مرسی

  13. سلام من از این مطالب استفاده کردم خواهشی که دارم این است که کتابی را به زبان ف معرفی کنید که اموزش کامل نور پردازی را داشته باشه

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.