مجموعه کامل کتاب‌های مهندسی عمران

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی عمران

رشته عمران از رشته‌های بسیار پر‌اهمیت در مجموعه رشته‌های مهندسی می‌باشد. کمتر مکانی از یک جامعه و یا منطقه وجود دارند که فعالیت‌های عمرانی به عنوان اولین و اساسی‌ترین نیازهای آن مطرح نشود، حتی می‌توان گفت تمام فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و دیگر فعالیت‌ها نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم به این رشته وابسته‌اند و از آن سود می‌برند. لذا وجود مهندسین عمران کارآمد، خبره و متخصص با سطح علمی بالا و همگام با دانش روز دنیا نیاز ضروری جوامع متمدن امروزی است. بالا بردن و به روز کردن دانش فنی و تئوری همگام با تجارب برای این متخصصین تنها با در اختیار داشتن و مطالعه مراجع و منابع اصلی و معتبر امکان‌پذیر است.
گروه بر بالهای کتاب در تلاشی دیگر مجموعه‌ای کامل و جامع از بهترین کتاب‌های معتبر دنیا در زمینه مهندسی عمران و زمینه‌های مهندسی مرتبط که حاصل چندین ماه کار و تلاش بوده را گردآوری کرده تا بتواند منابع مفیدی را در اختیار دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و حتی اساتید این رشته کاربردی قرار دهد.

معرفی محصول:

زمینه مهندسی عمران آنقدر وسیع است که متخصصین نمی‌توانند خود را به یک قسمت خاصی از آن محدود کنند بلکه باید در دیگر زمینه‌های آن نیز اطلاعات و دانش کافی کسب نمایند و این تنها با در اختیار داشتن منابع جامع و ارزشمند و همچنین همگام با دانش روز دنیا میسر می‌شود.
از آنجا که یکی از مهترین مشخصه‌های یک مهندس عمران داشتن پایه‌ای قوی در دروس و به‌روز بودن دانش فنی وی می‌باشد لذا داشتن مجموعه‌ای غنی از منابع اصلی و همگام با علم روز دنیا برای مهندسان و دانشجویان دوره‌ها و گرایش‌های مختلف رشته عمران لازم و ضروری است.
در این بسته بی نظیر، مجموعه‌ای کامل از بهترین و معروف‌ترین کتاب‌های مهندسی عمران به همراه تصاویر جلد کتاب‌ها گنجانده شده است و به گونه‌ای نامگذاری شده‌اند که یافتن کتاب و یا موضوع مورد نظر در بین این تعداد کتاب به سادگی امکان‌پذیر است.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 800 کتاب عمومی و تخصصی مهندسی عمران
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی شکیل و زیبا

مجموعه کتاب‌ها:

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران جوامع است. اساتید محترم این رشته از همان ترم‌های آغازین به دانشجویان خود توصیه می‌کنند که به خواندن کتاب‌های مرجع زبان اصلی مبادرت ورزند تا با دانش و تکنیک‌های روز دنیا آشنا شوند.
برای اولین بار بیش از 800 کتاب آموزشی و تخصصی مهندسی عمران در تمام زمینه‌های مختلف این رشته در این بسته بی‌نظیر گردآوری شده است.
از جمله عناوین اصلی حوزه‌های پوشش داده شده در این کلکسیون جامع به اجمال در لیست زیر ارائه شده است:

پل ها و جاده سازی
ساختمان سازی
مهندسی سازه
مهندسی حمل و نقل
بتن
خاک و پی
علم مواد
شهرسازی
آب و فاضلاب
تاسیسات
مدیریت ساخت
مدیریت پروژه
زلزله و تعمیرات
مهندسی محیط زیست
مهندسی ژئوتکنیک
مهندسی هیدرولیک
مهندسی عمران عمومی
ریاضیات مهندسی عمران
آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران
هندبوک‌ها و کتابچه‌های راهنما

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۶ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام. وقت بخیر. چرا نمیتونم کتاب های عمران رو به سبد خرید اضافه کنم؟ من واقعاً بهشون نیاز دارم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنین. متشکرم از سایت بسیار خوبتون.

  2. آیا کتاب های این بسته….دسته بندی شده است یا نه؟

    1. سلام
      دسته‌بندی و لیست کامل کتاب‌های موجود در این مجموعه از طریق لینک “دانلود لیست کتاب‌ها” قابل دانلود و بررسی می‌باشد.

  3. آقا دمتون گرم گل کاشتین با این سایت تون
    ولی یه انتقاد هم دارم خیلی محدود هست بعضی چیزها مثل آموزشهای نرم افزای عمران و معماری
    ولی خدایی خیلی زحمت کشیدین

  4. عبدالقدیر از کابل ـــ ممنون از سایت زیبا یی شما . جزاک الله خیر

  5. تشکر مینمایم از دستندر کارا سایت مقبولتان .خدا در عوضش خیر نصیبتان بگرداند

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.