هری پاتر و شاهزاده دو‌رگه

دسته: رمان
هری پاتر و شاهزاده دو‌رگه

پس از مدتها انتظار مشتاقانه، هنگامی که کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه منتشر شد، این سوال در ذهن کودکان، بزرگسالان، طرفداران و منتقدان شکل گرفت که “آیا این کتاب ارزش اینهمه انتظار را داشت؟”. خوشبختانه پاسخ به این سوال در یک کلمه ساده بیان می‌شود: بله!
مسلما این کتاب بیش‌از آنچه که قیمت آن نشان می‌دهد شما را شگفت‌زده خواهد نمود.
هرچند با توجه به اینکه تلاش بسیاری در جهت حفاظت از اسرار و محتوای این کتاب پیش از انتشار آن صورت گرفته است، ندانستن داستان و محتوای آن بسیار جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود. پیشنهادی که در شیوه خواندن کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه به شما می‌شود این است که قبل از اینکه در یک محیط آرام و به دور از سروصدا و هرآنچه که حواس شما را پرت می‌کند، قرار نگرفته‌اید شروع به مطالعه ننمایید. چراکه مطالعه این کتاب نیاز به دقت و اشتیاق داشته و محال است تا نرسیدن به صفحه آخر آن را رها کنید.
رولینگ با هر کتاب خود در سری کتابهای هری پاتر مخاطبین خود را شگفت‌زده و مسحور نموده و به دنبال خود تا پایان داستان می‌کشاند. وی با افزایش مخاطرات و رمز و رازهای داستان‌های خود جذابیت آنها را صدچندان نموده و طرفداران کتاب‌هایش را از هیجان و لذت اشباع می‌نماید.
سال انتشار: 2005  |  652 صفحه  |  حجم فایل: 5 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Harry Potter and the Half-Blood Prince
نویسنده
J.K. Rowling
ناشر
Scholastic Paperbacks
ISBN10:
0439784549
ISBN13:
9780439784542

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  
The war against Voldemort is not going well; even the Muggles have been affected. Dumbledore is absent from Hogwarts for long stretches of time, and the Order of the Phoenix has already suffered losses. And yet . . . as with all wars, life goes on. Sixth-year students learn to Apparate. Teenagers flirt and fight and fall in love. Harry receives some extraordinary help in Potions from the mysterious Half-Blood Prince. And with Dumbledore's guidance, he seeks out the full, complex story of the boy who became Lord Voldemort -- and thus finds what may be his only vulnerability.


دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام خسته نباشید می خواستم بدونم این کتاب هری پاتر ترجمه نشده است درسته حالا اون وقت برا منی که نمیتونم انگلیسی بخونم چی؟

    1. داداش این سایت کارش زبان اصلیه!!

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.