مجموعه اول مجلات هنر عکاسی

دسته: عکاسی، فروشگاه، مجموعه‌های عکاسی

هنر عکاسی در ابتدای پیدایش جنبه علمی داشت و با گذشت زمان جنبه صنعتی به خود گرفت و در حال حاضر هم یکی از مهم‌ترین شاخه‌های هنر محسوب می‌شود. یکی از چیزهایی که در این فعالیت هنری بسیار حائز اهمیت است استفاده از نکات و آموزش‌های مفید و استادانه می‌باشد که در نتیجه بتوان یک عکس خوب و ماندگار را خلق کرد. به همین خاطر مجلات عکاسی به دلیل ارائه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موارد و نکات، همیشه یکی از بهترین منابع برای یادگیری این هنر بوده‌اند.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان و در مجموعه‌ای زیبا و هنری، آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 150 مجله از معتبرترین مجلات عکاسی دنیا از جمله مجلات Popular Photography، Photography Monthly، Smart Photography، PhotographyBB، Shutterbug، Outdoor Photographer، Photography for Beginners را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و هنرمندان حرفه عکاسی تقدیم خواهد نمود.

مجموعه مجلات:

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در این زمینه می‌باشند عبارتند از:

Popular Photography
Photography Monthly
Smart Photography
PhotographyBB
Shutterbug
Outdoor Photographer
Photography for Beginners

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 150 شماره از بهترین و معروف‌ترین مجلات فعال در زمینه عکاسی
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. عرض سلام و خسته نباشید؛
    گله ای که از شما دارم این هست که چرا مجموعه ها رو برای دانلود شدن ارائه نمیدین؛
    من از علاقه مندان پر و پا قرص سایت شما هستم و تاکنون مطالب بسیار مفید و ارزشمندی رو از طریق سایت شما دریافت کرده ام؛ولی تعداد این مطالب و کتابهایی که جهت دانلود گذاشته شده اند بسیار کمتر از تعداد مجلات یا کتابهایی است که برای فروش عرضه می شوند
    لطفا برای حل این مشکل و کمک به علاقه مندان و طرفداران سایتتان چاره ای جز خرید بیاندیشید؛

    موفق و موید باشید.

  2. سلام خدمت شما
    در مورد صحبت هایی که صدرا نوشتند باید بگویم . بنده هم در ابتدا که با محیط نت آشنا شده بودم همین نظر ایشون را داشتم و توقع داشتم هر مطلبی را بصورت رایگان دانلود کنم ولی بعد از گذشت چند سال به این نتیجه رسیدم که مسئولان سایتها فقط خدمت گزار مخاطبین هستند و در ازای خدماتی که میدهند مبلغ ناچیز و در بعضی از سایتها چیزی دریافت نمیکنند .
    این رهنگ غلط از جامعه ما باید کنار رود ، عوض اینکه بصورت طلب کارانه از مدیران سایت ها توقع داشته باشیم ، کمی هم برای پیشرفت علم هزینه کنیم .
    یک محقق نویسنده سالها وقت صرف میکنه تا مطالب آموزشی رو ارائه بده آیا به نظر شما خرید سالها عمر یک نفر به 5000 تومان نمی ارزه !!!

    یکم فکر کنیم خوبه .

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.