مجموعه آرشیو مجله Science Illustrated

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های علم و فناوری

Science Illustrated یک مجله علمی محبوب است که توسط نشریه بین‌المللی Bonnier A/S منتشر می‌شود و دنیای علم را در روشی پویا، جذاب و قابل دسترس برای همه، به تصویر می‌کشد و برای خوانندگان کنجکاو و علاقمند به علم و کشفیات یک مجله ایده‌آل به شمار می‌آید.
این مجله هر دو ماه یکبار منتشر می‌شود و هر شماره‌ آن دروازه‌ای موفق و کاملا تصویری به سمت علم مدرن باز می‌کند. این مجله طیفی عظیم از موضوعات را دربرمی‌گیرد که مواردی همچون دیرین‌شناسی،‌ اکتشاف فضا، پیشرفت‌های پزشکی و آخرین کشفیات زیست محیطی را پوشش می‌دهد.
Science Illustrated برای اولین بار در سال 1984 منتشر شد و اکنون در کشورهای دانمارک، ایسلند، نروژ، سوئد، فنلاند، آلمان، ایالات متحده،‌ یونان، هلند،‌ لتونی،‌ لیتوانی، استونی و اسلوونی به چاپ می‌رسد. نسخه استرالیایی آن نیز در اواخر سال 2009 توسط سهام‌داران رسانه‌ای منتشر شد که Popular Science، مجله علمی دیگری که بر تکنولوژی تمرکز دارد را نیز منتشر می‌کنند.
براساس آمار وب‌سایت رسمی مجله، با گردش 370000 نسخه، مجله Science Illustrated بزرگترین مجله در کشورهای شمالی اروپا در زمینه طبیعت، فناوری، پزشکی و فرهنگی به‌شمار می‌آید.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 30 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر این مجله را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان علم و فناوری تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 30 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر مجله Science Illustrated
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. دوست عزیزم سلام
    سایت بسیار خوب و مفیدی دارید.لینک شما را در قسمت لینکهای سایتم در بخش پایگاههای اطلاع رسانی قرار دادم.
    همواره موفق و سلامت باشید. به امید دیدار مجدد

  2. عاشق انرژی مثبت هستم

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.