مجموعه آرشیو مجله Aviation Week & Space Technology

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

مجله Aviation Week & Space Technology با بیش از 50 ویراستار در سرتاسر جهان، یک مجله هفتگی پیشرو در زمینه هوانوردی و هوافضا به شمار می‌آید. این مجله ارائه‌دهنده جدیدترین تحولات در زمینه تکنولوژی، تجارت و بهره‌وری در بخش‌های کلیدی صنعت هوانوردی و هوافضا از جمله عمران، نظامی و فضانوردی می‌باشد.
این مجله با نام Aviation Week در سال 1947 آغاز به کار کرد و در سال 1960 به نام کنونی‌اش تغییر یافت و اکنون بیشتر به نام‌های Aviation Week و AW&ST خوانده می‌شود. در حال حاضر نیز به‌صورت هفتگی توسط انتشارات McGraw-Hill منتشر می‌شود و برای مخاطبین خود در داخل ارتش ایالات متحده و سازمان‌های صنعتی اعتبار بالایی دارد.
بیش از 1.2 میلیون خواننده از بیش از 185 کشور به مجله AW&ST برای یک درک بهتر از تکنولوژی، تجارت و عملکرد شکل‌دهی به تمام جنبه‌های هوافضا و دفاع، اعتماد می‌کنند. در حقیقت این مجله ارائه‌دهنده اطلاعات و خدمات مورد نیاز در زمینه جنبه‌های صنعت هوافضا از جمله تجارت جهانی، دفاع، نگهداری، تعمیر، پیاده و سوار کردن موتور جهت بازدید آن (MRO)، فضانوردی و همچنین جوامع تجاری هوافضا می‌باشد و در ارتباط متخصصان این صنعت با یکدیگر در سرتاسر جهان نقشی حیاتی ایفا می‌کند.
با توسعه ابزارهای باارزش تحلیلی مانند شبکه هوشمند (AWIN)، اکتشاف‌کننده MRO و شرکت‌های اجرایی عالی (TPC)، بازارها و مشتریان، داده‌های مورد نیاز خود را از طریق این مجله در اختیار می‌گیرند. این مجله با جذب بی‌نظیر بیش از 1.2 میلیون مدیر و متخصص در کارخانه‌های تولیدی، شرکت‌های هواپیمایی تجاری، نیروهای مسلح و سازمان‌های دولتی و گروه پرواز شرکت‌های بزرگ، به فروشندگان فرصت‌های عظیمی در جهت ارتباط با کاربران مورد نظر خود ارائه‌می‌دهد. همچنین به خوانندگانی که یک بخش خاص بازار یا یک منطقه خاص و یا کل صنعت دفاع و هوافضای جهانی را زیر نظر دارند، این اطمینان را می‌دهد که پیام آنها توسط افراد مناسب در زمان مناسب دیده خواهد ‌شود.
مجله Aviation Week & Space Technology همچنان به رشد و تکامل خود در جهت پاسخگویی به نیازهای این صنعت در بخش‌های دفاعی ادامه می‌دهد و علاوه بر این در بازارهای درحال ظهور شامل هند، شرق میانه و آسیا و اقیانوسیه نیز در حال گسترش است.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 65 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر این مجله را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان صنعت هوافضا تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 65 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر مجله Aviation Week & Space Technology
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام ممنون عالی بود

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.