مجموعه آرشیو مجله Aeroplane

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

Aeroplane یکی از بهترین و معتبرترین مجلات امروزی در زمینه صنعت هواپیمایی تاریخی به‌شمار می‌آید که به ارائه کامل‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین مطالعات در زمینه هواپیماهای تاریخی می‌پردازد. این ماهنامه بریتانیایی از سال 1911 تاسیس و به موضوعاتی همچون تاریخچه و حفاظت صنعت هوانوردی پرداخته است و تا به امروز به ارائه بهترین پوشش از موضوعات هوانوردی در سرتاسر دنیا برای مشتاقان هوانوردی پرداخته است. این مجله پویا و معتبر شامل مقالات متنوعی در زمینه تکنیک‌های حفاظت، تاریخچه هوانوردی، هواپیماهای سبک غیرنظامی و انواع متنوع دیگری است که به‌ ندرت در منابع دیگر پوشش داده می‌شوند.
مجله Aeroplaneتمرکز خاصی بر ماشین‌های نظامی دهه‌های 1930، 1940، 1950 و 1960 دارد و به بررسی هواپیماهایی همچون Spitfire ، Hurricane ،Lancaster و موارد بسیار دیگر پرداخته است.
در تمام شماره‌های مجله، آخرین اخبار و اتفاقات صنعت هوانوردی در سرتاسر جهان، گزارش‌های تاریخی با جزئیات کامل، خاطرات شخصی خلبانان ارشد و خدمه هواپیما‌ها ارائه شده است. همچنین شامل بخش‌های بازبینی کتاب، پرسش و پاسخ و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. این ویژگی‌ها به همراه آرشیو عکس گسترده‌ای از مجموعه بزرگ نگاتیوهای شیشه‌ای یا Glass-Plate، مجله Aeroplane را به متعادل‌ترین ماهنامه مشهور هوانوردی تبدیل کرده است.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 150 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر این مجله را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان صنعت هوافضا تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 150 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر مجله Aeroplane
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.