مواجه با تمامی فرصت ها

دسته: غیر داستانی
مواجه با تمامی فرصت ها

جذابیت و تاثیرگذاری این کتاب به اندازه‌ای است که خواننده خود را تا نیمه‌های شب نیز بیدار و مشتاق برای ادامه مطالعه، نگاه می‌دارد.
نویسنده با بیانی ساده و فریبنده داستان زندگی خود را از زمانی که پسربچه‌ای شش ساله بوده است به تصویر می‌کشد. هنگامی که وی در شب به دنیا آمدن خواهرش توسط پدر مست خود مورد ضرب‌و‌شتم قرار می‌گیرد درحالی‌که تنها جرمش بیدار کردن او برای رفتن به بیمارستان بوده است، اشک در چشمان مخاطب حلقه می‌زند!
زندگی این کودک با سختی‌های زیادی همراه بوده و با اینکه مادرش چندین شغل دارد ولی آنها حتی غذای کافی هم درخانه ندارند!. با توجه به این زندگی محنت‌بار این کودک می‌توانست بزه‌کار شود اما در عوض او مسیر زندگی خود را تغییر داده و هرگز از تلاش بازنمی‌ایستد. حتی زمانی که کودک به سن بزرگسالی می‌رسد هنوز هم داستان این کتاب سرگرم‌کننده بوده و گرما و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. نویسنده تصویری از نیویورک را در دهه‌ 80 به نمایش گذاشته و مخاطب را با خود همراه می‌سازد. شما شاهد موفقیت‌های شخصیت داستان در سن بزرگسالی بوده و شرحی از یک پیروزی شگفت‌انگیز در مقابل تمامی پستی و بلندی‌ها و مشکلات زندگی را که حاصل یک داستان واقعی است خواهید دید.
سال انتشار: 2011  |  336 صفحه  |  حجم فایل: 6 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Against All Odds: My Life of Hardship, Fast Breaks, and Second Chances
نویسنده
Scott Brown
ناشر
Harper
ISBN10:
0062049377
ISBN13:
9780062015556

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  
Against All Odds is the extraordinary personal story of the man who rose up to meet the challenge of terrific opposition and become one of America's most promising new political figures—Senator Scott Brown. Brown is famous for succeeding popular Massachusetts Senator Ted Kennedy after Kennedy’s death in 2010—but, as he reveals in a compelling memoir reminiscent of Sarah Palin’s Going Rogue and Clarence Thomas’s My Grandfather’s Son, his experiences with struggle and achievement go back a lifetime.