مجموعه آرشیو مجله Circuit Cellar

دسته: رباتیک، فروشگاه، مجموعه‌های عمومی، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مهندسی برق

Circuit Cellar یک ماهنامه به دو سبک چاپی و دیجیتالی است که موضوعات متنوعی در زمینه مهندسی برق، سخت‌افزار توکار، نرم‌افزار توکار و برنامه‌های کامپیوتری را پوشش می‌دهد.
این مجله در سال 1988 توسط شرکت Circuit Cellar منتشر گردید. این شرکت با محصولات و خدمات خود در زمینه خدمت به جامعه بین‌المللی طراحی تو‌کار فعالیت می‌کند و به عنوان یک ارائه‌دهنده محتوای قابل‌اعتماد برای مهندسان و برنامه‌نویسان حرفه‌ای، مجله Circuit Cellar، کتاب‌هایی در زمینه مهندسی و برنامه‌نویسی، وب‌سایت و یک خبرنامه را منتشر می‌کند. همچنین چالش‌های بین‌المللی طراحی‌های مربوط به طراحی و برنامه‌نویسی توکار را مدیریت می‌کند.
مجله Circuit Cellar به محبوبیتی قابل‌توجه در میان طیف گسترده‌ای از خوانندگان در سرتاسر جهان دست یافته‌ است که در سطح‌های مختلف حرفه‌ای و آکادمیک قرار دارند. همچنین یک نشریه ایده‌آل برای متخصصان برق و الکترونیک است که به‌طورمنظم با سیستم‌های توکار و ‌تکنولوژی‌های مربوط به MCU سروکار دارند.
هدف گروه ویراستاری این مجله یاری رساندن به خواننده خود در جهت تبدیل شدن به یک حرفه‌ای همه‌کاره می‌باشد که قادر است با اطمینان، ایده‌های مهندسی جدید و مبتکرانه‌ای را جهت غلبه‌ کردن بر وظایف، مشکلات و تکنولوژی‌های متعدد در این زمینه، به ارمغان بیاورد.
این مجموعه، آرشیو این مجله معتبر از سال 1988 تا سال 2013 و شامل 270 شماره آن می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان به‌ویژه مهندسان و متخصصان مهندسی برق و الکترونیک تقدیم خواهد شد.

معرفی محصول:

بخشی از موضوعاتی که مجله Circuit Cellar به آنها می‌پردازد شامل موارد زیر است:‌
برنامه‌های توکار: شامل طرح‌هایی که حاوی کنترل‌کننده‌های توکار می‌باشند که می‌توان از میان آنها به کاربردهای خودکار، تجهیزات آزمایشی، شبیه‌سازی، لوازم الکترونیکی مصرفی، کنترل Real-time و تکنیک‌های کم‌قدرت اشاره کرد.
توسعه توکار: شامل ابزارها و تکنیک‌های مورد استفاده در توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای جدید مانند ابزارهای نمونه‌سازی و شبیه‌سازی، ابزارهای توسعه، زبان‌های برنامه‌نویسی، HDL، سیستم عامل‌های Real-time، ابزارهای اشکال‌زدایی و ترفندها و نکته‌های کاربردی می‌باشند.
برنامه‌نویسی توکار: شامل نرم‌افزارهای مورد‌استفاده در برنامه‌های توکار، الگوریتم‌ها، ابزارها، و تکنیک‌های مورد استفاده می‌باشد.
تکنیک‌های آنالوگ: شامل طرح‌ها و اجزایی که با تولید و استفاده سیگنال‌های آنالوگی سروکار دارند، می‌باشند.
ارتباطات: پروژه‌های مربوط به شبکه، هم‌کلامی انسان‌ها با یکدیگر (ضبط‌کننده‌های صدا، گجت‌های تلفن و غیره)، هم‌‌کلامی انسان با کامپیوتر (تشخیص گفتار) و یا هم‌کلامی کامپیوتر با انسان (ترکیب گفتار، تبدیل متن به گفتار) را شامل می‌شود.
مالکیت داده: شامل‌ پروژه‌ها، تکنیک‌ها و الگوریتم‌های مربوط به گردآوری و نظارت بر داده‌های دنیای واقعی می‌باشد.
اینترنت و اتصال: شامل کاربردهایی که با قابلیت اتصال و اینترنت سروکار دارند، می‌باشد.
اندازه‌گیری و حسگرها: شامل پروژه‌ها و تکنولوژی‌هایی که با حسگرها، رابط‌ها و محرک‌ها در ارتباط هستند، می‌باشد.
منطق قابل برنامه‌ریزی: شامل پروژه‌های حاوی FPG، PLD و دیگر تراشه‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی می‌باشد.
ربوتیک: شامل پروژه‌های مربوط به دستگاه‌هایی که قابلیت تکرار دنباله‌های حرکتی مانند خود را دارند، دستگاه‌های ربوتیک خودرو، بازوهای ربوتیک، خطوط مونتاژ صنعتی و غیره می‌باشد. همچنین حسگرها،‌ محرک‌ها، کنتر‌ل‌کننده‌های موتور و الگوریتم‌هایی که در ابتدا برای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده‌اند را پوشش می‌دهد.
پردازش سیگنال: شامل پروژه‌ها، تکنولوژی و الگوریتم‌های مربوط به پردازش سیگنال‌ها مانند صوت، تصویر، رادیو، فشار و شتاب در زمان واقعی می‌باشد.
ارتباطات بی‌سیم: تکنولوژی‌ها و روش‌های مربوط به ارتباطات بی‌سیم را پوشش می‌دهد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل 270 شماره از سال 1988 تا سال 2013 مجله Circuit Cellar
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.