اصول طراحی داخلی

دسته: مهندسی معماری
اصول طراحی داخلی

کتاب “اصول طراحی داخلی” یک معرفی جامع از عناصر کلیدی طراحی داخلی و ایده‌هایی که از آنها پشتیبانی می‌کنند را ارائه می‌دهند. این کتاب، تمام روند فرآیند خلاق را از تحقیق ایده‌های اولیه تا تحقق آنها در فرم سه‌بعدی را شرح می‌دهد. در سرتاسر متن، راهنمایی‌هایی داده شده است تا خواننده را تشویق به انطباق و آغاز روش‌های مناسب برای نیازهای پروژه‌های فردی می‌کند. این رویکرد برای این در نظر گرفته شده است تا به طراحان باور و اعتمادی بر توانایی‌هایشان ببخشد تا از عهده پروژه‌های مختلف با چالش‌های واحدی که هرکدام به ارمغان می‌آورند، بربیایند.
سال انتشار: 2002  |  184 صفحه  |  حجم فایل: 14 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

The Fundamentals of Interior Design
نویسنده
Simon Dodsworth
ناشر
AVA Publishing
ISBN10:
2940373922
ISBN13:
9782940373925

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  طراحی داخلی  

عناوین مرتبط:


The Fundamentals of Interior Design provides a thorough introduction to the key elements of interior design and the ideas that underpin them. The book describes the entirety of the creative process, from researching initial ideas to realizing them in three-dimensional form. Throughout the text, guidelines are given to provide structure and the reader is encouraged to adapt and initiate methodologies to suit individual project needs. This approach is intended to give designers a belief in their own abilities, and the confidence to tackle different projects with the unique challenges that each one brings.


ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.