مجموعه ششم کتابهای مهندسی برق؛ الکترومغناطیس

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مهندسی برق

الکترومغناطیس دانشی است که به مطالعه پدیده‌های الکتریکی و مغناطیسی و ارتباط این‌دو با هم می‌پردازد. این نیرو که در کنار سه نیروی دیگر یعنی هسته‌ای قوی، هسته‌ای ضعیف و گرانش، چهار نیروی بنیادی طبیعت را تشکیل می‌دهند، توصیف‌گر بیشتر پدیده‌هایی است که در زندگی روزمره اتفاق می‌افتند و در حقیقت حامل همه نیروهای درون مولکولی، نیروی الکترومغناطیس می‌باشد.
نیروی الکترومغناطیسی به دو صورت نیروی الکتریکی و نیروی مغناطیسی بروز می‌کند و هر دو به یکدیگر مربوطند بطوریکه تغییر میدان الکتریکی تولید میدان مغناطیسی و تغییر میدان مغناطیسی تولید میدان الکتریکی می‌کند. این اثر به نام القای الکترومغناطیس شناخته شده است، و اساس کار ژنراتورهای الکتریکی، موتورهای القایی و ترانسفورمرها می‌باشد.
امواج الکترومغناطیسی یا انرژی الکترومغناطیسی نوعی موج است که از میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی ساخته شده و در فضا انتشار می‌یابند. نور مرئی، بخشی از گستره این امواج می‌باشد. این امواج بر حسب بسامدشان نام‌ها و کاربردهای متنوع و گوناگونی ‍دارند و برخی از آنها از جمله امواج رادیویی در صنایع برق و الکترونیک به‌ویژه در مهندسی الکترومغناطیس و مخابرات، اهمیت و کاربرد فراوانی را دارند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 340 کتاب در زمینه الکترومغناطیس و در موضوعات مبانی و اصول الکتریسیته و مغناطیس، مبانی و اصول الکترومغناطیس، مهندسی الکترومغناطیس، الکترومغناطیس کاربردی، تابش الکترومغناطیس، مهندسی مایکروویو، اندازه‌گیری مایکروویو، سیگنال‌ها و امواج رادیویی، طراحی مدارهای رادیویی، امواج مایکروویو، فیلترهای مایکروویو، مدارها و سیستم‌های مایکروویو، تحلیل امواج، فرکانس‌ها، سنسورهای رادیویی، ترنسفورمرها، الکترومغناطیس محاسباتی، ریاضیات الکترومغناطیس، سازگاری الکترومغناطیسی، نظریه الکترومغناطیس و موج، اپتیک و فتونیک، آنتن‌ها، سیستم‌های رادار، مدارهای بی‌سیم، بیوالکترومغناطیس، مواد الکترومغناطیس، هادی‌موج، تجهیزات مغناطیسی، آزمایش‌های الکتریسیته، میکروالکترونیک رادیویی، طراحی RFID، امواج آکوستیک، آمپلی‌فایرها، مهندسی صدا، هندبوک‌ها، مقالات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسین، دانشجویان و متخصصان برق و الکترونیک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی نظیری شامل بیش از 340 کتاب در زمینه الکترومغناطیس
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه: