هندبوک مهندسی نفت

دسته: مهندسی نفت
هندبوک مهندسی نفت

کتاب “هندبوک مهندسی نفت” تلفیقی جامع از اطلاعات و داده‌های کاربردی است که تجهیزات تولید و مهندسی مخزن را پوشش می‌دهد.
این کتاب یک ضمیمه شایع و ارزشمند در نوشته‌های مربوطه به صنعت برای دانشجویان و شاغلان باتجربه که در صنعت نفت کار می‌کنند،‌ فراهم می‌کند. “هندبوک مهندسی نفت” یک مقدمه‌ای عالی از مهندسی مرتبط با اکتشاف و توسعه نفت و گاز می‌باشد و بسیاری از مسائل پایه مهندسی، چالش‌ها و تحلیل‌ها را در یک مکان،‌ گردآوری کرده است. این کتاب با سبکی عالی و قابل فهم نوشته شده است که برای مهندسان نفت بسیار ارزشمند می‌باشد.
سال انتشار: 1987  |  1824 صفحه  |  حجم فایل: 156 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Petroleum Engineering Handbook
نویسنده
H. B. Bradley
ناشر
Society of Petroleum
ISBN10:
1555630103
ISBN13:
9781555630102

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


The Petroleum Engineering Handbook is an excellent general introduction to the engineering associated with oil and gas exploration and development.


دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. بسیار از کتابهای خوب شما ممنون و سپاسگذارم. میشه بپرسم شما کتابها رو از کجا فراهم میکنید؟ در ایران جای خالی کتابهای مهندسی حفاری بشدت احساس میشه ازتون خواهش می کنم که در صورت امکان کتابهای جدید و برورز جهان در زمینه مهندسی حفاری برا دانلود بذارید. در ضمن بنده اماده هر گونه همکاری با شمادر زمینه گسترش کتابهای مرتبط با مهندسی نفت هستم. بسیار ممنون و سپاس گذار

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.