مجموعه سوم کتابهای طراحی صنعتی؛ طراحی خودرو، هواپیما و کشتی، طراحی مهندسی

دسته: طراحی صنعتی، فروشگاه، مجموعه‌های طراحی صنعتی، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا

امروزه صنعت ساخت وسایل حمل‌ونقل و به‌ویژه خودروسازی، ‌یکی از مهمترین صنایع کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته جهان محسوب می‌شود، بطوریکه رقابت در این عرصه و تولید و صادرات محصولات آن درآمد بسیار زیادی را برای صاحبان این صنایع به همراه دارد. اولین مرحله و یکی از مهمترین و پیچیده‌ترین مراحل در این صنعت، طراحی این وسایل می‌باشد که علاقه و توجه خاصی را در بین دانشجویان و متخصصان طراحی صنعتی به خود اختصاص داده است.
طراحی وسایل حمل و نقل نیازمند کسب مهارت‌های متعددی در علوم فنی و تمرین می‌باشد، و برای موفقیت در این راستا باید ضمن آگاهی و کسب دانش لازم و درکی صحیح از فلسفه طراحی، به هنر ترسیم نیز تسلط کافی داشت‌.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 130 کتاب در زمینه طراحی خودرو، هواپیما و کشتی و طراحی مهندسی و در موضوعات طراحی خودرو، طراحی وسایل نقلیه، طراحی مهندسی، تاریخچه خودرو و شرکتهای معروف خودروسازی، طراحی مدل، طراحی مکانیکی، طراحی قطعات صنعتی، طراحی مهندسی بهینه، طراحی فرآیند، طراحی هواپیما، طراحی کشتی و قایق، طراحی دوچرخه، مواد و روشهای ساخت، آموزش نرم‌افزارهای طراحی مهندسی، مقالات، پژوهش‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و متخصصان طراحی صنعتی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 130 کتاب در زمینه طراحی خودرو، هواپیما و کشتی و طراحی مهندسی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.