مجموعه نهم مجلات صنایع چوب

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

مجموعه نهم مجلات صنایع چوب شامل برخی دیگر از عناوین معتبر و شناخته‌شده مجلات صنایع و هنرهای چوب می‌باشد که با پوشش بسیاری از مطالب تخصصی، ترفندها و مهارت‌های صنعتی و هنری گوناگونی را آموزش می‌دهد. عناوین موجود در این مجموعه با تمرکز بر موضوعاتی چون پروژه‌های خانگی و سریع، منبت‌کاری و کنده‌کاری وسایل تزئینی و دکوری، مهارت‌ها و کاربردهای کار با چوب در معماری خانه، ساخت وسایل خانگی، ابزارهای تخصصی کار با چوب، مهارت‌های کارگاهی، صنایع کار با چوب و بسیاری موضوعات دیگر، مطالب بسیار جذاب و متنوعی را پوشش می‌دهند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 190 شماره از 9 مجله ارزشمند و معتبر Custom Woodworking Business، Handy، Practical Woodworking، The Family Handyman، Tools of the Trade، Weekend Woodworking، WoodCarving، WoodCarving Illustrated، Woodworking Plans & Projects می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان صنایع و هنرهای چوب تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 190 شماره از 9 مجله ارزشمند و معتبر صنایع و هنرهای چوب
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.