مجموعه کتاب‌های مهندسی هوافضا

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

مهندسی هوافضا شاخه‌ای از علوم مهندسی است که به تحقیق، طراحی و ساخت سیستم‌ها و فناوری‌های هوایی و فضایی مثل هواپیما، فضاپیما، ماهواره، شاتل و مسائل و موضوعات وابسته به آنها می‌پردازد. این عرصه که یکی از پیشروترین زمینه‌های‌های پژوهش و تکنولوژی می‌باشد از بسیاری از علوم دیگر از جمله مهندسی مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر و متالورژی بهره‌مند می‌گردد.
امروزه دانش و مباحث مهندسی پیشرفته و با تکنولوژی سطح بالا در مهندسی هوافضا به قدری سودمند و کاربردی می‌باشند که در کنار صنایع اصلی وابسته به آن مانند صنایع هوایی، هوانوردی، فضانوردی و صنایع نظامی، بسیاری از صنایع دیگر از جمله صنایع دریایی، خودروسازی، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها نیز از فناوری‌ها و نتایج پژوهش‌های آن استفاده می‌کنند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه مهندسی هوافضا و در موضوعات تاریخ فضانوردی و هوافضا، اصول و مبانی مهندسی هوافضا، طراحی هواپیما، تحلیل ساختار هواپیما، آیرودینامیک پرواز، مکانیک و دینامیک پرواز، موتور جت، مهندسی کنترل پرواز، صنایع هوافضا، آویونیک هواپیما، سیستم‌های رادار، مخابرات هواپیما، هواپیماهای بدون سرنشین، تست پرواز، طراحی و مدیریت فرودگاه، مراقبت پرواز، کنترل پرواز بهینه، هواپیماهای مسافربری، حمل‌و‌نقل هوایی، مکانیک سیالات و ترمودینامیک توربوماشین‌ها، دینامیک سیالات محاسباتی، مهندسی توربین‌های گازی، سیستم‌های رانش، مهندسی هلیکوپتر، موشک‌های تاکتیکی، هواپیماهای نظامی، سیستم‌های شبیه‌سازی و مدل‌سازی پرواز، ماهواره‌ها، شاتل‌های فضایی، مهندسی سیستم‌های فضاپیما، فضانوردی، تکنولوژی‌های فضایی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان مهندسی هوافضا تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه مهندسی هوافضا
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۵ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    دست همه ی عزیزانی که برای ارتقاء سطح علمی کشور و انتقال دانش و فناوری تلاش می کنند رو می بوسم
    تخصص من هوانوردی و هواپیماییه و کتابهایی که فقط عنوانها و عکس روی جلد اونهارو دیده بودم و فکر نمی کردم تا وقتی ایران باشم دستم به این کتابه برسه توی این وبسایت به راحتی دانلود کردم
    صمیمانه تشکر می کنم
    اگر باز هم کتابهایی در شاخه های هوانوردی و مهندسی در اختیار ما قرار بدین ممنون می شم
    کیخا

  2. سلام،ممنون از زحماتتون

  3. به نام خد
    سلام،
    از شما بابت زحماتی که در راه افزایش دانش در کشورمان می کشید سپاس گذارم.

    واسلام.

  4. دمتون گرم عالیه فقط اگه ممکنه نسخه فیزیکی این کتاب هارو هم موجود کنید با تشکر

  5. سپاس از لطف گرامی . بسیار ارزنده و پر محتوا بود ب امید دانش روز افزون ایران زمین

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.