مجموعه سوم کتاب‌های پزشکی؛ فیزیولوژی

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی، ورزش

فیزیولوژی بخشی از علم پزشکی و بیولوژی می‌باشد که به مطالعه و بررسی عملکرد اندام‌ها، اعمال حیاتی، بافت‌ها و سلول‌ها در بدن موجودات زنده می‌پردازد. در این علم با استفاده از روابط فیزیک، شیمی و ریاضی، خواص اعمال حیاتی بدن و روابط بین آنها و تغییراتشان در شرایط گوناگون و محیط‌های مختلف و نیز تکامل و توسعه این اعمال و تطابق آنها با شرایط محیطی مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این علم دارای زیرشاخه‌های مختلفی می‌باشد و ضمن ارتباط بسیار نزدیک با دانش آناتومی، از دانش‌های پایه در علم پزشکی محسوب می‌شود.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 180 کتاب در زمینه علم فیزیولوژی و در موضوعات اصول و مبانی علم فیزیولوژی، فیزیولوژی پزشکی، پاتوفیزیولوژی، پاتولوژی، فیزیولوژی کاربردی، فیزیولوژی ورزشی، اطلس‌های مصور بدن انسان، آناتومی و فیزیولوژی، توان‌بخشی، فیزیولوژی قلب و عروق، فیزیولوژی اعصاب، فیزیولوژی بالینی، اطلس‌های رنگی، مقالات، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان و متخصصان علوم زیستی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 180 کتاب در زمینه علم فیزیولوژی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.