هواپیمای مشهور در اوریگامی؛ 18 مدل واقعی

دسته: سرگرمی، کاردستی کاغذی
هواپیمای مشهور در اوریگامی؛ 18 مدل واقعی

اریگامی یا «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستی‌های محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ به کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدل‌های کاغذ و تا را در بر دارد.
اریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرح‌های متفاوتی ایجاد کنند. به طور کلی، این طرح‌ها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و . بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد. هر چند کتاب‌های زیادی در مورد اریگامی تاکنون منتشر شده است، اما این کتاب یکی از بهترین آن‌هاست. این کتاب با طرح‌های ساده و زیبا شروع شده و به طرح‌هایی می‌رسد که لذت اریگامی را با تا کردن آن‌ها احساس خواهید کرد.
مدل‌های منحصر به فردی در این کتاب به چشم می‌خورند که می‌توانید هر کسی را با ساختن آن‌ها به حیرت درآورید. این کتاب شامل طرح‌هایی است که خلاقیت و نوآوری را در آن‌‌ها تجربه خواهید نمود.
سال انتشار: 2008  |  96 صفحه  |  حجم فایل: 20 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Famous Aircraft in Origami: 18 Realistic Models
نویسنده
Jose Maria Chaquet Ulldemolins
ناشر
Dover Publications
ISBN10:
0486465926
ISBN13:
9780486465920

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  اوریگامی  

عناوین مرتبط:


Origami enthusiasts and aviation buffs alike will thrill to these replicas of antique and ultra-modern planes. This unique book spotlights 18 well-known planes and other forms of aircraft, along with complete instructions for making realistic models that range from a Sopwith F.1 Camel to modern jets and helicopters—and even a space shuttle.More than 900 diagrams illustrate every detail, and 26 full-color photographs depict the finished flyers in their full glory. Models include fighter planes such as the Red Baron's Fokker Dr. I, the Messerschmitt Bf 109K, and the F-18 Hornet, along with the Airbus A320, the McDonnell Douglas MD-80, and other commercial passenger aircraft. A brief history of each model is included.


دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام با تشکر از سایت عالیتون.من در بعضی از دانلود های کتابهاوقتی دانلود تموم میشه با وجود وارد کردن پسورد ولی باز نمیشه وپیام unexport arshive رو میده لطفا راهنماییم کنید

  2. سایتتون حرف نداره.خیلی ممنون.با عشق

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.