مجموعه هشتم کتاب‌های پزشکی؛ داروشناسی و داروسازی

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی

داروشناسی و داروسازی بخشی از علم پزشکی می‌باشند که به مطالعه و ساخت داروها و نیز شناخت و بررسی واکنش و اثر متقابل داروها بر بدن موجودات زنده می‌پردازد. این علم که یکی از بخش‌های پایه و مرتبط با تمامی شاخه‌های دانش پزشکی است، در حفظ سلامت جامعه و کاهش بحران‌های بیماری‌زا نقش مهمی را دارا می‌باشد.
امروزه با توسعه علوم مرتبط با دانش داروسازی از جمله علم فیزیک و شیمی و استفاده از مواد و ترکیبات دارویی جدید و موثر و نیز روش‌ها و فناوری‌های مدرن در تشخیص صحیح بیماری‌ها و شیوه درمان آن‌ها، دارودرمانی به عنوان متداول‌ترین شیوه برای درمان بیماری‌ها شناخته شده و با دیگر شاخه‌های پزشکی و علوم زیستی ارتباط نزدیکی دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 430 کتاب در زمینه علم داروشناسی و داروسازی و در موضوعات اصول و مبانی علم داروشناسی و داروسازی، شیمی و بیوشیمی دارویی، تداخلات دارویی، داروشناسی بالینی، داروهای گیاهی، بیوشیمی بالینی، صنایع دارویی، متابولیسم دارویی، داروهای مسکن و مخدر، دوزهای دارویی، دارودرمانی، واکسن‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها، آنزیم‌ها، ویتامین‌ها، الکل، سم‌شناسی، شیمی پزشکی، داروی‌های بی‌حسی، داروسازی هسته‌ای، روان‌داروشناسی، داروهای مراقبت‌های ویژه، راهنمای دارویی پرستاران، مقالات، هندبوک‌ها، اطلس‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان و متخصصان داروسازی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 430 کتاب در زمینه علم داروشناسی و داروسازی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام. با تشکر از وبسایت شما که باعث شده هزینه های خرید کتاب ما کاهش پیدا کند.
    درخواست کتاب Principles of Research Methodology از انتشارات springer را دارم.
    این کتاب روش پژوهش در رشته های علوم پزشکی است.
    احمد قارونی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.