اصول مدل سازی حوضه آبریز و سیستم‌های نفتی

دسته: مهندسی نفت
اصول مدل سازی حوضه آبریز و سیستم‌های نفتی

کتاب “اصول مدل‌سازی حوضه آبریز و سیستم‌های نفتی” شامل اولین ارائه جامع از روش‌ها و الگوریتم‌های مورد استفاده در مدل‌سازی حوضه آبریز می‌باشد. این کتاب، متخصصان علوم زمین و ژئوفیزیک را با یک دیدگاه عمیق گسترده از نظریه مربوط به مدل‌ها، مجهز می‌سازد.
در این کتاب تجزیه و تحلیل جریان حرارت، سینتیک شیمیایی تولید نفت، تجزیه و تحلیل فشار، مدل‌سازی PVT و مدل‌های مختلف جریان سیال به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.
همچنین موضوعات پیشرفته‌ای مانند روش‌های احتمالی برای ارزیابی ریسک و یا روش‌های جدید مانند مدل‌سازی migration با نفوذ پرکولاسیون نیز گنجانده شده است. خصوصیات فوق به‌همراه فهرست جامعی از خواص سیال و پارامترهای سینتیک ژئوشیمیایی، این کتاب را به یک منبع بی‌نظیر در مدل‌سازی فرآیندهای شیمیایی تبدیل می‌کند.
سال انتشار: 2013  |  476 صفحه  |  حجم فایل: 14 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Fundamentals of Basin and Petroleum Systems Modeling
نویسنده
Thomas Hantschel
ناشر
Springer
ISBN10:
3540723188
ISBN13:
9783540723172

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


The first comprehensive presentation of methods and algorithms used in basin modeling, this text provides geoscientists and geophysicists with an in-depth view of the underlying theory and includes advanced topics such as probabilistic risk assessment methods.


ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.