بافت پاپوش

دسته: بافتنی و قلاب بافی
بافت پاپوش

ساخت سریع و ساده و سرگرمی عالی با بافت پاپوش‌های نرمی که در این کتاب ارائه شده است؛ پاپوش، جوراب، کفش روفرشی در سایزها و مدل‌های مختلف برای هم کودکان و هم بزرگسالان برای هنرمندان لذت‌بخش خواهد بود.
با استفاده از تنها یک کلاف نخ با وزن و طرح دلخواه می‌توان بسیاری از مدل‌های این مجموعه را در یک بعدازظهر دلپذیر بافت و به پایان رساند.
الگوهایی شامل پاپوش با بند روی ساق پا، پاپوش با بند و دکمه در کنار پا، پاپوش طرح دمپایی، جوراب ساق‌دار و چند مدل دیگر توسط Amy Polcyn در این کتاب ارائه شده است.
سال انتشار: 2010  |  50 صفحه  |  حجم فایل: 23 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Knit a Dozen Plus Slippers
نویسنده
Amy Polcyn
ناشر
Annie’s
ISBN10:
1592173020
ISBN13:
9781592173020

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


Quick to make, simple to construct, and fun to give, the soft slippers that crafters can make in this book come in an array of sizes and styles for both children and adults. Using only one skein of chunky weight yarn, most of the projects in this collection can be finished by intermediate-skilled knitters in a single afternoon. Patterns include Mary Janes, Ballet Flats, Lacy Toe-up Slipper Socks, Mitered Square Cuff socks, and more.


دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام ممنون از کتابی که گذاتید اگه میشه فیلم های اموزشپاپوش رو هم بزارید
    باتشکر

ارسال دیدگاه