مجموعه شانزدهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مهندسی آب، هیدرولوژی، هیدرولیک

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست

مهندسی آب یکی از شاخه‌های مهندسی عمران است که به مطالعه و بررسی درباره شناخت منابع و نیازهای آبی، کنترل و بهسازی کیفیت منابع آب، ذخیره‌سازی، کنترل، انتقال، انحراف و توزیع، بهره‌برداری و مدیریت منابع آب و برنامه‌ریزی در سطوح مختلف پروژه‌های آبی می‌پردازد.
این علم با دیگر بخش‌های مهندسی عمران مانند هیدرولوژی و هیدرولیک، مهندسی سد، ژئوتکنیک و مکانیک خاک، مهندسی سازه و محیط زیست ارتباط نزدیکی دارد. به دلیل نقش و اهمیت آب و منابع آبی در توسعه کشاورزی، صنعت و عمران، صنعت آب در بسیاری از کشورها دارای جایگاه بسیار مهمی می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه مهندسی آب، هیدرولوژی و هیدرولیک و در موضوعات اصول و مبانی مهندسی آب، هیدرولوژی و هیدرولیک، کنترل کیفیت منابع آب، مهندسی محیط زیست، فاضلاب‌های سطحی، هیدرولوژی زیرسطحی، سنجش از راه دور، دینامیک سیالات، مهندسی منابع آب، هیدرولوژی آب‌های زیرزمینی، هیدرولیک آب‌های زیرزمینی، سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، هیدرولیک محاسباتی، توسعه پایدار منابع آب، هیدرولوژی سطحی، هیدرولوژی مهندسی، مدیریت حوزه آبخیز، طراحی هیدرولیکی سازه‌ها، مدل‌سازی هیدرولیکی، شکست هیدرولیکی، اصلاح آب‌های زیرزمینی، آب‌های زیرزمینی عمیق و کم‌عمق، مدل‌سازی آب‌های زیرزمینی، آلودگی آب‌های زیرزمینی، کنترل آب‌های زیرزمینی، اصلاح خاک‌های آلوده، تغییرات آب‌وهوا،‌ سیالات محاسباتی، مکانیک سیالات،‌ حفاظت از آب، هیدروژئولوژی، تحلیل سیستم منابع آب، نمک‌زدایی آب، مهندسی ژئوتکنیک،‌ اندرکنش آب و سازه،‌ سیستم‌های توزیع آب، ضدآب‌سازی ساختمان، هیدرولیک سد، روش‌های حفاری،‌ استفاده مجدد از آب، سیستم آب‌رسانی، مدیریت آب، تصفیه آب،‌ زهکشی،‌ رسوب‌گذاری در مخزن، تصفیه آب صنعتی،‌ آبشستگی، مهندسی رسوب،‌ روش‌های آماری در هیدرولوژی، تولید آب سالم، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و مهندسان آب و هیدرولوژی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه مهندسی آب، هیدرولوژی و هیدرولیک
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.