مجموعه هجدهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مهندسی محیط زیست

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست

مهندسی عمران محیط زیست یکی از شاخه‌های مهندسی عمران است که با هدف طراحی، ساخت‌وساز و تعمیر و نگهداری از محیط فیزیکی، به حمایت از اقتصاد جهانی، تامین سلامت و ایمنی از جوامع مختلف و بطور کلی حفظ و بهبود محیط زیست و ارتقاء کیفیت کلی زندگی پرداخته و به‌همین‌منظور به نظارت بر اجرای انواع پروژه‌های زیست‌محیطی نظیر شناخت و کنترل آلودگی منابع آب، خاک و هوا، طراحی تاسیسات آب و فاضلاب، کنترل آلودگی حاصل از مواد زائد جامد و برنامه‌ریزی و مدیریت طرح‌های زیست‌محیطی می‌پردازد.
امروزه با توجه به مشکلات جوامع پیشرفته و صنعتی نظیر آلودگی هوا، آلودگی صوتی، زباله‌ها و ضایعات صنعتی و کشاورزی، تغییرات آب و هوا، کیفیت منابع آب و کنترل آب و فاضلاب، این علم از اهمیت زیادی برخوردار است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 350 کتاب در زمینه مهندسی محیط زیست و در موضوعات اصول و مبانی مهندسی محیط زیست، ساخت‌وساز پایدار، ساختمان سبز، معماری پایدار، تغییرات آب و هوا، ساختمان پایدار، بام سبز، انرژی سبز، کنترل آلودگی محیط، خانه‌های خورشیدی، انرژی خورشیدی، تغییر اقلیم و منابع آب، توسعه پایدار، اقلیم و هیدرولوژی، مدیریت جنگل، ساخت‌وساز چشم‌انداز، اکولوژی مصالح ساختمانی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، هیدرولیک محیط زیست، منابع آب و محیط زیست، ژئوتکنیک زیست‌محیطی، هیدرولوژی و محیط زیست، کنترل کیفیت آب، مدیریت آب و فاضلاب، انرژی پایدار، انرژی بادی، اقلیم سرد، کنترل آلودگی هوا، آب و خاک، منابع آب زیرزمینی، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و مهندسان محیط زیست تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 350 کتاب در زمینه مهندسی محیط زیست
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.