مجموعه پانزدهم کتاب‌های پزشکی؛ رادیولوژی

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی

رادیولوژی یکی از شاخه‌های تخصصی علم پزشکی می‌باشد که از با استفاده از روش‌های پیشرفته تصویری از پرتو ایکس و دیگر اقسام امواج و پرتوها برای تشخیص و درمان بیماری و حالات غیرطبیعی کمک می‌گیرد.
به دلیل رشد و پیشرفت بسیار سریع و روزافزون تکنولوژی در عصر حاضر، رادیولوژی شامل زیرشاخه‌ها و فناوری‌های تصویربرداری بسیار پیشرفته‌ای همچون سونوگرافی، توموگرافی رایانه‌ای یا سی‌تی‌اسکن، رادیوگرافی، پزشکی هسته‌ای، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی یا MRI ، ماموگرافی، فلوئوروسکوپی، مقطع‌نگاری همدوسی اپتیکی و برخی روش‌های دیگر می‌باشد که برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها در همه شاخه‌های پزشکی کاربرد فراوانی دارند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 250 کتاب در زمینه رادیولوژی و در موضوعات اصول و مبانی رادیولوژی، فیزیک پزشکی،MRI ، تصویربرداری پزشکی، پزشکی هسته‌ای، پرتودرمانی، تصویربرداری با اشعه ایکس، تصویربرداری تشخیصی، سی تی اسکن، رادیولوژی اورژانس، سونوگرافی، تصویربرداری نوری، تصویربرداری اسکلتی-ماهیچه‌ای، PET-CT اسکن، رادیوگرافی قفسه سینه، تشخیص افتراقی، نورورادیولوژی، اف‌ام‌آرآی، رادیولوژی مداخله‌ای، توموگرافی، رادیولوژی کودکان، پروتون درمانی، مقالات، هندبوک‌ها، اطلس‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان، دانشجویان و متخصصان رادیولوژی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 250 کتاب در زمینه رادیولوژی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.