مجموعه بیست و سوم کتاب‌های پزشکی؛ نورولوژی

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی

نورولوژی یکی از شاخه‌های تخصصی دانش پزشکی است که به تشخیص و درمان اختلالات سیستم عصبی از جمله بیماری‌های مغز، نخاع، اعصاب و عضلات می‌پردازد. در این تخصص از دانش پزشکی متخصصین با انجام معاینات عصبی از اعصاب سر و گردن، بررسی قدرت عضلانی و حرکتی، بررسی تعادل، حرکت، واکنش و احساس، حافظه، گفتار، زبان و دیگر توانایی‌های شناختی به درمان بیماری‌ها می‌پردازند.
بیماری‌ها و اختلالات مختلفی همچون سکته مغزی، ام‌اس، صرع، فراموشی و آلزایمر، مننژیت، نوروپاتی، میوپاتی، پارکینسون، فراموشی و اختلالات حافظه، سردرد، سرگیجه و سایر اختلالات مغزی مانند کاهش بینایی، فلج مغزی و بیماری‌های تکاملی، عفونت‌های مغز و سیستم عصبی، تشنج و اختلالات سطح هوشیاری، نوروپاتی و بیماری‌های اعصاب محیطی، کمردرد و پشت درد، فلج حاد و مزمن عضلانی، تومورهای مغزی و نخاعی، لرزش بدن و کندی حرکات، اختلالات خواب، فلج و ضعف دست‌ها و پاها، اختلالات گفتار و زبان و بیماری‌های عروق مغزی در زمینه فعالیت علم نورولوژی و ارزیابی و درمان آن‌ها در این دانش تخصصی می‌باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 540 کتاب در زمینه اصول و مبانی نورولوژی، بیماری‌های عصبی، سیستم اعصاب مرکزی، آسیب‌های مغزی، اختلالات حرکتی، آسیب‌های مغزی در جنین و نوزادان، بافت عصبی، کالبدشناسی اعصاب، علوم اعصاب پایه و بالینی، نوار مغزی، تصویربرداری و نقشه‌برداری مغز، MRI، نوروبیولوژی، الکتروفیزیولوژی بالینی، علوم اعصاب محاسباتی، طب سوزنی برای بیماری‌های عصبی، ژن‌درمانی، هورمون‌ها، حافظه و آلزایمر، اختلالات سیستم عصبی، پلی سومنوگرافی، بیماری MS، سکته مغزی، نوروپاتی محیطی، روانکاوی، عقب‌ماندگی ذهنی، سلول‌های دندریتیک، تحریک عمیق مغزی، درس‌نامه‌ها، هندبوک‌ها، اطلس‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان، دانشجویان و متخصصان نورولوژی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 540 کتاب در زمینه نورولوژی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه