مجموعه بیست و نهم کتاب‌های پزشکی؛ پزشکی اطفال

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی

پزشکی اطفال یکی از شاخه‌های تخصصی دانش پزشکی می‌باشد که با پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های کودکان تا سن 18 سالگی، سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آنان را مورد بررسی قرار می‌دهد.
این علم طیف وسیعی از اقدامات جهت تامین، حفظ و ارتقاء سلامت اطفال، کودکان و نوجوانان را شامل شده و به پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های کودکان از جمله نفرولوژی کودکان، بیماری‌های خونی اطفال، بیماری‌های عفونی کودکان، بیماری‌های قلب کودکان، بیماری‌های گوارش کودکان، بیماری‌های غدد و متابولیک کودکان، بیماری‌های ایمونولوژی و آلرژی کودکان، بیماری‌های روماتولوژی کودکان، بیماری‌های ریه کودکان، بیماری‌های اعصاب کودکان، بیماری‌های نوزادان و برخی بیماری‌های دیگر می‌پردازد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 260 کتاب در زمینه اصول و مبانی پزشکی اطفال، بیماری‌های عفونی اطفال، پزشکی بالینی نوزادان، جراحی کودکان، پرستاری کودکان، اورژانس اطفال، بیماری‌های مادرزادی، آنکولوژی اطفال، غدد کودکان، اختلالات دوران کودکی، اختلالات پوستی کودکان و نوجوانان، روان‌پزشکی کودک، اختلالات سیستم عصبی دوران کودکی، درمان شناختی رفتاری، اختلالات خواب کودکان، اوتیسم، نارسایی قلبی و تنفسی در کودکان، بیهوشی کودکان، کودکان سرطانی، چاقی دوران کودکی، تغذیه با شیر مادر، درس‌نامه‌ها، هندبوک‌ها، اطلس‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان، دانشجویان و متخصصان پزشکی اطفال تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 260 کتاب در زمینه پزشکی اطفال
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.