مجموعه سی و پنجم کتاب‌های پزشکی؛ پزشکی اورژانس

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی

پزشکی اورژانس یکی از شاخه‌های تخصصی و بالینی علم پزشکی است که به ارزیابی، احیاء، تثبیت، تشخیص و مراقبت از بیماران اورژانس می‌پردازد. این علم شامل اطلاعات علوم پایه، دانش بالینی لازم و مهارت‌های مناسب جهت تشخیص، تصمیم‌گیری و درمان بیماران مراجعه‌کننده به اورژانس و نیز مدیریت بخش اورژانس و حوادث غیرمترقبه می‌باشد.
ارائه خدمات پزشکی در بیماران مراجعه‌کننده به اورژانس‌ها در نظام سلامت جامعه اهمیت خاصی دارد. متخصصان این رشته اطلاعات و مهارت‌های زیادی در خدمات اورژانس رشته‌های مختلف دارند و به عنوان عضوی موثر از تیم پزشکی با متخصصان رشته‌های دیگر و نیز نظام اورژانس پیش‌بیمارستانی همکاری می‌نمایند. برخی از مهارت‌های متخصصین این بخش، مدیریت بخش اورژانس، مدیریت بحران در سطح بیمارستان و نیز در سطح جامعه، درمان بیماران دچار آسیب‌های چندگانه، درمان بیماری‌های محیطی، برخورد با مسمومیت‌ها، اداره بیمار نیازمند احیا قلبی و ریوی، درمان قربانیان حوادث میکروبی و شیمیایی، طراحی فیزیک بخش اورژانس، طراحی اورژانس پیش‌بیمارستانی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 160 کتاب در زمینه اصول و مبانی پزشکی اورژانس، فوریت‌های پزشکی، مراقبت‌های ویژه پزشکی، پرستاری، اورژانس اطفال و نوزادان، اورژانس‌های اعصاب و روان، مدیریت مراقبت‌های ویژه از بیماران، کمک‌های اولیه، تروما، بیهوشی، مدیریت اورژانس، اورژانس‌های جراحی، مراقبت‌های پزشکی بالینی، اورژانس زخم‌ها و جراحات، درس‌نامه‌ها، هندبوک‌ها، اطلس‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان و متخصصان اورژانس تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 160 کتاب در زمینه پزشکی اورژانس
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.