مجموعه سی و نهم کتاب‌های پزشکی؛ میکروبیولوژی پزشکی

دسته: پزشکی، فروشگاه، مجموعه‌های پزشکی

میکروبیولوژی پزشکی شاخه‌ای از علم پزشکی و میکروبیولوژی می‌باشد که به مطالعه میکروارگانیسم‌هایی که در پزشکی اهمیت دارند و قادر به ایجاد بیماری‌های عفونی در انسان هستند، می‌پردازد. این علم شامل مطالعه بیماری‌زایی و اپیدمیولوژی میکروبی و مرتبط با مطالعه پاتولوژی و ایمونولوژی بیماری‌ها می‌باشد.
امروزه علم میکروبیولوژی پزشکی و شاخه‌های آن یعنی باکتری‌شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی بالینی، قارچ‌شناسی پزشکی و انگل‌شناسی پزشکی، پیشرفت‌های فراوانی نموده‌اند و به دلیل مطالعه، تحقیق و بررسی برای ساخت و توسعه سریع واکسن‌ها در برابر تغییر و تکامل سریع میکروب‌ها به عنوان ارگانیسم‌های مهاجم، از اهمیت بالایی برخوردارند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 300 کتاب در زمینه اصول و مبانی میکروبیولوژی، تاریخچه میکروبیولوژی، میکروبیولوژی بالینی، ویروس‌شناسی، ویروس‌ها، بیماری‌های عفونی، پیشگیری و کنترل عفونت، بیماری‌های عفونی اطفال، انگل‌شناسی، بیماری‌های انگلی، داروهای ضد انگل، باکتری‌شناسی، عفونت‌های باکتریایی، هپاتیت ویروسی، ایدز، ابولا، طاعون، بیماری لایم، درس‌نامه‌ها، هندبوک‌ها، اطلس‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه پزشکان و دانشجویان پزشکی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 300 کتاب در زمینه میکروبیولوژی پزشکی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.