13 پدیده غیرمنطقی؛ عجیب ترین اسرار علمی زمان ما

دسته: آموزشی
13 پدیده غیرمنطقی؛ عجیب ترین اسرار علمی زمان ما

بسیاری از افراد حس کنجکاوی و هیجان بسیار زیادی نسبت به مسائل و موارد ناشناخته و عجیب در سراسر جهان و در حوزه‌های متفاوت زندگی دارند.
Michael Brooks مجموعه جالب و جذابی از این موارد در حوزه‌های متفاوت علمی چون زیست‌شناسی، کیهان‌شناسی، شیمی، روانشناسی و یا فیزیک فراهم کرده و آنها را به‌صورت قطاری از هیجان و اکتشافات در این کتاب خود ارائه می‌دهد.
مخفی‌ترین راز علمی این است که حتی امروز با اینهمه پیشرفت و ترقی علمی، نتایج و پدیده‌هایی وجود دارند که حتی درخشان‌ترین دانشمندان نیز قادر به توضیح آنها نیستند. پیش از این گذشتگان ما نیز با چنین اسرار و عجایبی مواجه شده و کشف هر کدام از آنها انقلابی را در علم و زندگی به‌وجود آورده است. نتایج غیرقابل توضیحی نیز که امروزه وجود دارند در آینده‌ای دور یا نزدیک بایستی کشف و شناخته شوند.
Michael Brooks سیزده ناهنجاری مدرن و به‌روز علمی را که ممکن است پیشرفت علم در آینده آنها را فاش سازد، در این کتاب خود بیان می‌دارد.
سال انتشار: 2008  |  254 صفحه  |  حجم فایل: 2 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

13 Things that Don’t Make Sense: The Most Baffling Scientific Mysteries of Our Time
نویسنده
Michael Brooks
ناشر
Doubleday
ISBN10:
0307278816
ISBN13:
9780307278814

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


Spanning disciplines from biology to cosmology, chemistry to psychology to physics, Michael Brooks thrillingly captures the excitement of scientific discovery.Science’s best-kept secret is this: even today, thereare experimental results that the most brilliant scientists cannot explain. In the past, similar “anomalies” have revolutionized our world. If history is any precedent, we should look to today’s inexplicable results to forecast the future of science. Michael Brooks heads to the scientific frontier to confront thirteen modern-day anomalies and what they might reveal about tomorrow’s breakthroughs.


ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.