مجموعه سوم کتاب‌های هنر طراحی گرافیک؛ لوگو و برند

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

لوگو یا نشانه، طرحی گرافیکی می‌باشد که برای بیان و انتقال عبارات و یا مفاهیم بکار برده می‌شود. طراحی لوگو یکی از تخصص‌های متداول و خلاقانه در بین زیرشاخه‌های هنر طراحی گرافیک محسوب می‌شود که از زمان‌های بسیار قدیم برای انتقال مفاهیم واحد و مشترک در بین انسان‌ها رایج بوده است.
امروزه طراحی لوگو و نشانه مناسب برای اشخاص، کسب و کارهای تجاری، سازمان‌ها، تشکل‌ها و موسسات، اهمیت خاصی دارد و این طرح‌ها به عنوان سمبل‌های تمام گرافیکی و یا متشکل از حروف تایپ‌شده، با کاربردی گسترده و متنوع بیانگر اثر و نشانه‌ای از کیفیت محصولات شرکت‌ها و یا نشانه حضور مالکین آنها در تبادلات و اسناد محسوب می‌شوند. به‌همین‌خاطر طراحی لوگو یکی از تخصص‌های ویژه در هنر طراحی گرافیک محسوب می‌گردد و طراحان لوگو باید ضمن کسب دانش کافی در این زمینه از تجربه و خلاقیت لازم نیز برخوردار باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 80 کتاب در زمینه طراحی لوگو و برند در هنر طراحی گرافیک و در موضوعات اصول و مبانی طراحی لوگو و برند، طراحی سربرگ، طراحی کارت ویزیت تجاری، طراحی بروشور، گرافیک تجاری، طراحی لوگوتایپ، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و برگزیده، مدیریت رنگ، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 80 کتاب زیبا و ارزشمند در زمینه طراحی لوگو و برند
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.