مجموعه ششم کتاب‌های هنر طراحی گرافیک؛ تصویرسازی

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

تصویرسازی یکی از هنرهای تجسمی کاربردی است که با بکارگیری خلاقیت و با استفاده از عناصر تجسمی و تصویری، به ایجاد یک فرم بصری برای بیان ایده‌ها، مفاهیم و اهداف مشخص می‌پردازد. این ایده‌ها و مفاهیم به عنوان موضوعات کار در تصویرسازی، زمینه‌های کاری همچون داستان‌ها، شعرها، پوسترها، مقالات، تبلیغات تجاری، سرگرمی‌ها و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شوند.
تصاویر ایجادشده در هنر تصویرسازی ضمن درنظرگرفتن اصول تصویرسازی و سلیقه صاحبان آثار و مطابقت آثار ایجادشده با هدف و موضوع کار، باید از نظر محتوا، شکل و فرم نیز بسیار غنی و باارزش باشند تا با رعایت همه‌جانبه اصول زیباشناسی، رضایت و توجه مخاطبان عام را به خود جلب کنند. به‌همین‌خاطر امروزه تصویرسازی یکی از ابزارهای کاربردی خلاق و بسیار هنری برای انتقال و ارائه مفاهیم محسوب می‌شود.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 100 کتاب در زمینه هنر تصویرسازی و در موضوعات تاریخ تصویرسازی، اصول و مبانی هنر تصویرسازی، تکنیک‌های تصویرسازی، اسکچینگ، پرسپکتیو، طراحی و نقاشی دیجیتال، طراحی دست آزاد، تصویرسازی مد، هنر و تصویرسازی، راهنمای هنری تصویرسازان، خلاقیت در تصویرسازی، تاریخ هنر و طراحی گرافیک، مدیریت رنگ، Adobe Illustrator، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرجویان و علاقه‌مندان هنر تصویرسازی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 100 کتاب زیبا و ارزشمند در زمینه هنر تصویرسازی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.