مجموعه دوم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن؛ مجله 3D Creative

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

3D Creative یکی از مجله‌های بسیار مشهور و معتبر در زمینه هنر طراحی سه‌بعدی می‌باشد که برای متخصصان و هنرمندان حرفه‌ای و علاقه‌مند به هنر طراحی گرافیک سه بعدی و CG در سرتاسر دنیا، منتشر می‌گردد. شماره‌های این مجله، خوانندگان را با حجم بسیار بزرگ و متنوعی از اطلاعات و فناوری‌ها آشنا می‌سازد تا به پیشرفت قابل توجهی در مهارت‌های طراحی سه‌بعدی خود دست یابند.
این ماهنامه یکصد صفحه‌ای شامل بخش‌های مختلفی از جمله توصیه‌های متخصصان، مفاهیم آموزشی و بازبینی‌های پروژه جهت ارائه آخرین تکنیک‌ها و ترفند‌ها، مقالات و مصاحبه‌های سودمند و متنوع برای به‌روز نگه‌داشتن دانش خواننده با آخرین فناوری‌ها و اخبار عرصه طراحی سه‌بعدی، گالری‌هایی جهت نمایش بهترین‌های دنیای طراحی سه‌بعدی و نیز ایده‌های الها‌م‌بخش برای پروژه‌های آینده یک هنرمند CG می‌باشد و به همین خاطر نقش مهمی در کسب موفقیت خوانندگان خود در انجام پروژه‌های مختلف ایفا می‌کند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل 110 شماره از مجله معتبر و ارزشمند 3D Creative از مجلات هنر طراحی گرافیک سه‌بعدی می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و انیمیشن تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل 110 شماره از مجله معتبر و ارزشمند 3D Creative
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.