مجموعه پنجم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن؛ مجله Advanced Photoshop

دسته: فروشگاه، کامپیوتر، گرافیک، مجموعه‌های کامپیوتر، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

Advanced Photoshop یک مجله بسیار ارزشمند و مناسب برای متخصصان و علاقمندان به برنامه Adobe Photoshop است تا هنر و مهارت طراحی خود را به حد ایده‌آل برسانند. این مجله برای متخصصان خلاقی که می‌خواهند بر مهارت‌های تجاری و کار حرفه‌ای با فتوشاپ در سطوح بالا مسلط شوند، یک منبع بسیار مفید محسوب می‌شود.
هر شماره از این مجله مملو از مصاحبه‌های الهام‌بخش و آموزش‌های چالش‌برانگیز و خلاقانه، جدیدترین و مهمترین تکنیک‌ها، ترفندهای ویرایش پیشرفته تصویر و همچنین طرح‌های سفارشی بسیار پیشرفته برای هنرمندان دیجیتال می‌باشد.
این مجله یک ماهنامه معتبر و قابل اعتماد است که ارائه‌دهنده آخرین تحولات موجود در دنیای هنرهای دیجیتال، مصاحبه با بهترین هنرمندان دیجیتال و آموزش‌های به‌روز ایجاد‌شده توسط متخصصان فتوشاپ بوده و بسیاری از مهارت‌های کلیدی هنر طراحی گرافیک از جمله تکنیک‌ها و ترفندهای گام‌به‌گام و حرفه‌ای ویرایش تصویر، تایپوگرافی و نقاشی دیجیتال را پوشش می‌دهد و به‌همین‌خاطر در توسعه مهارت‌های فتوشاپ خوانندگان و علاقه‌مندان خود نقش قابل توجهی را دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل 91 شماره از مجله معتبر و ارزشمند Advanced Photoshop می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان، هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و انیمیشن تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل 91 شماره از مجله معتبر و ارزشمند Advanced Photoshop
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.