مجموعه ششم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن؛ مجله ImagineFX

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

ImagineFX تنها مجله‌‌ تخصصی، ویژه هنرمندان دیجیتال آثار فانتزی و علمی-تخیلی است که در هر شماره خود شامل ترکیبی گلچین‌شده از کارگاه‌های آموزشی برترین هنرمندان دنیا، گالری‌ها و مصاحبه‌ها، اخبار صنعت گرافیک، بازبینی‌های سخت‌افزاری و بررسی جدیدترین فیلم‌ها و کمیک‌های فانتزی و علمی-تخیلی می‌باشد.
این مجله با کارگاه‌های آموزشی مناسب برای مبتدیان، گالری‌های مختلف و نکته‌‌ها و بازبینی‌‌های متنوع و سودمند جمع‌آوری شده است و به‌منظور ارائه با کیفیت نکات هنری و آموزشی، به نقد و بررسی تصاویر و آثار هنرمندان، ضمن مرور تفکر و فرآیندهای کاری آنها می‌پردازد.
در این مجله عده‌ای از بهترین هنرمندان و طراحان صنعت هنر، ازجمله Sam Didier از شرکت Blizzard و Mark Chiarello از شرکت DC، بر تولید مقالات و آموزش‌ها نظارت داشته و در هر شماره، آثار تعدادی از بهترین هنرمندان جوان که خالق مشهورترین آثار هنر دیجیتال امروز هستند در صفحاتی ویژه به نمایش درآمده و بررسی می‌گردند.
در هر شماره از این مجله خواننده در بیش از 200 صفحه، آثار تعدادی از با استعداد‌ترین هنرمندان آماتور و حرفه‌ای دنیا را کاوش نموده و از کارگاه‌های آموزشی هنری و مصاحبه‌های موجود، ایده و الهامات فراوانی را در عرصه هنر فانتزی کسب خواهد نمود.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل 78 شماره از مجله معتبر و ارزشمند ImagineFX می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان، هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و انیمیشن تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل 78 شماره از مجله معتبر و ارزشمند ImagineFX
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.