مجموعه هفتم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن؛ مجله Photoshop Creative

دسته: فروشگاه، کامپیوتر، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

Photoshop Creative یک مجله بسیار معتبر و ایده‌آل برای یادگیری نرم‌افزار Adobe Photoshop می‌باشد که محتوای آن بر پایه خلاقیت، الهام، وضوح و دقت استوار بوده بطوریکه در هر شماره با مفاهیم آموزشی الهام‌بخش جمع‌آوری شده است و تمام حوزه‌های نرم‌افزار Adobe Photoshop را از پروژه‌های خلاقانه تا راهنمایی‌های کاربردی، برای استفاده از ابزارها و تکنیک‌‌های این نرم‌افزار پوشش می‌دهد.
این مجله از سال 2005 به اولین انتخاب برای طراحان و کاربران مشتاق فتوشاپ تبدیل شده که به‌دنبال آموزش‌های گام‌به‌گام و دقیق برای این نرم‌افزار و عناصر آن می‌باشند. با وجود کتاب‌های الکترونیکی، وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل و لوح‌های فشرده آموزشی گسترده و موجود، این مجله همچنان یک منبع تراز اول و عالی برای نکات و توصیه‌های قابل اعتماد فتوشاپ می‌باشد.
این مجله برای افراد تازه‌کار در استفاده از برنامه فتوشاپ و یا کسانی که گاهی از آن استفاده می‌کنند، بخشی با عنوان فتوشاپ برای مبتدیان را در بر دارد که شامل توضیحات شفاف از نحوه کارکرد ابزارها و دستورات مهم و همچنین نمایش ساده فرآیند کاری برای نشان‌دادن عملی تکنیک‌ها، می‌باشد.
هر شماره از این مجله، انواعی از موضوعات و سبک‌ها را شامل می‌شود که از ویرایش‌های ساده عکس مانند پاک‌کردن و حذف اشیاء تا استفاده از ابزار‌ Brush برای تبدیل یک عکس به نقاشی دیجیتالی و یا ادغام تصاویر برای ساخت تصاویر جدید را پوشش می‌دهد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل 102 شماره از مجله معتبر و ارزشمند Photoshop Creative می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان، هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و انیمیشن تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل 102 شماره از مجله معتبر و ارزشمند Photoshop Creative
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.