مجموعه دوازدهم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن

دسته: فروشگاه، گرافیک، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن

مجموعه دوازدهم مجلات هنر طراحی گرافیک و انیمیشن شامل برخی دیگر از عناوین بسیار معتبر و ارزشمند از مجلات هنر طراحی گرافیک می‌باشد که با تمرکز بر هنر تصویرسازی و هنرهای دیجیتال با پوششی جذاب و متنوع، بسیاری از موضوعات هنری و تخصصی در حوزه تصویرسازی و هنرهای دیجیتال، نقاشی دیجیتال، هنرهای تجسمی، آموزش‌ها و مقالات، ایده‌های هنری و خلاقانه، تکنیک‌ها و ترفندها، اخبار و تازه‌ها، نمایش آثار الهام‌بخش از تصویرگران و طراحان و دیگر مباحث ارزشمند در زمینه هنر تصویرسازی و هنرهای دیجیتال را پوشش می‌دهد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 85 شماره از 7 مجله معتبر و ارزشمند Corel Painter، Direct Art، FanArt، Frrresh Visual Arts، GIMP، Illustration و Juxtapoz می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان، هنرجویان و علاقه‌مندان هنر طراحی گرافیک و تصویرسازی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 85 شماره از 7 مجله معتبر و ارزشمند Corel Painter، Direct Art، FanArt، Frrresh Visual Arts، GIMP، Illustration و Juxtapoz
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه طراحی گرافیک و انیمیشن می‌باشند عبارتند از:

Corel Painter
Direct Art
FanArt
Frrresh Visual Arts
GIMP
Illustration
Juxtapoz

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.