دلبستگی بزرگسالان

دسته: آموزشی، روانشناسی
دلبستگی بزرگسالان

کتاب «دلبستگی بزرگسالان» یک منبع قابل درک و آسان دررابطه با دلبستگی است که به بسیاری از مفاهیم کلیدی و موضوعات مورد مطالعه درزمینه نظریه دلبستگی می‌پردازد.
فصل‌های این کتاب با سوالات رایجی شکل گرفته‌اند که معمولا مورد سوال تازه‌واردان این رشته می‌باشند و محتوای هر فصل بر پاسخ به این سوالات فراگیر تمرکز دارد.
مباحث مربوط به توسعه دلبستگی که برگرفته از سطوح مختلف تحلیل می‌باشد در این کتاب پوشش داده شده‌‌اند و شامل انواع، اشخاص و سطوح دلبستگی، مدل‌های دلبستگی، عملکرد و طبقات دلبستگی. ، ثبات و تغییر دلبستگی درطول زمان و شرایط مختلف، مفاهیم رابطه، مفهوم و اندازه‌گیری دلبستگی، ارتباط میان دلبستگی و آسیب‌شناسی روانی، تعامل میان سیستم رفتاری دلبستگی و دیگر سیستم‌های رفتاری، اثرات دلبستگی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.
سال انتشار: 2016  |  346 صفحه  |  حجم فایل: 6 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Adult Attachment: A Concise Introduction to Theory and Research
نویسنده
Omri Gillath,Gery C. Karantzas, R. Chris Fraley
ناشر
Academic Press
ISBN10:
0124200206
ISBN13:
9780124200203

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


Your recently viewed items and featured recommendations › View or edit your browsing history After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in.


ارسال دیدگاه