تئوری کنترل مدرن

دسته: تئوری کنترل
تئوری کنترل مدرن

این کتاب با اهداف آموزشی تالیف شده و به‌منظور استفاده در کلاس‌های درسی، به‌صورتی فشرده، جامع و با بیانی ساده و قابل فهم نوشته شده است.
در این کتاب به ارائه مباحث مرتبط با تئوری کنترل به‌صورت پیشرفته و همچنین برنامه‌های کاربردی این حوزه پرداخته شده است. علاوه‌بر مباحث مدرن و امروزی حوزه کنترل، در این کتاب به ارائه مسائل سنتی در کنترل اتوماتیک فرآیند‌های فنی نیز پرداخته شده است.
تمرکز اصلی این کتاب بر روی مسائل جاری و مشکلات و چالش‌های حوزه کنترل می‌باشد. در این کتاب نویسنده به توضیح روش‌های آسانی که به‌منظور تعیین الگوریتم‌های تصمیم‌گیری در کنترل کامپیوتری و سیستم‌های مدیریتی می‌توان مورد استفاده قرار داد، پرداخته است.
سال انتشار: 2005  |  421 صفحه  |  حجم فایل: 3 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

Modern Control Theory
نویسنده
Zdzislaw Bubnicki
ناشر
Springer
ISBN10:
3540239510
ISBN13:
9783540239512

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  

عناوین مرتبط:


Well-written, practice-oriented textbook, and compact textbook Presents the contemporary state of the art of control theory and its applications Introduces traditional problems that are useful in the automatic control of technical processes, plus presents current issues of control  Explains methods can be easily applied for the determination of the decision algorithms in computer control and management systems


دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. از مدیریت سایت کمال تشکر رو دارم
    موفق باشید

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.